- Hybridiopetustilat Hämeenlinnan korkeakoulukeskuksella
- Hybridiopetustilojen varustelu ja käytön perusperiaatteet
- Hyvin suunniteltu hybridiopetus oikeanlaisine tiloineen palvelee opiskelijoita
- Tiloja monipuolisen hybridiopetuksen tueksi
Työkalupakki
- 1 Mitä hybridi on?
- 2 Työkaluja hybridin tueksi
- Suunnittelun työkalut
- 1 Hybridityö
- Hybridimalli digioppimisessa – Case Meyer Turku
- Hybriditiimin ylikuormittuneen yhteistyön kehittäminen
- Hybridityö on luottamusharjoitus
- Hybridityö tuli jäädäkseen: teesit tulevaisuuden työelämään
- Hybridityö – utopiaa vai dystopiaa?
- Läsnäolo ja vuorovaikutus asiantuntijaverkoston hybridityöskentelyssä
- Miten hauska voi olla hyödyllistä? – Pelillisyys osana hybridikoulutusta
- Miten osaaminen kohtaa tarpeen tulevaisuudessa
- Osaksi organisaatiota, sisälle kulttuuriin – perehdytys hybridiaikana
- Osallisuuden kokemus ja vuorovaikutus hybriditiimissä – tuloksia etätiimien työskentelykulttuurin muotoilusta
- Selviydy hybridityöstä -peli
- 2 Hybridi ammatillisessa koulutuksessa
- 3 Hybridi korkeakoulussa
- Hybridiopetus – samanaikaisesti etänä ja läsnä
- Hybridisti ja joustavasti – uusia toteutusmalleja korkeakoulutukseen
- Hybriditapaamisen suunnittelu
- HyFlex-mallin kehittäminen Centria-ammattikorkeakoulussa
- Näkökulmia hybridiopetukseen -esitys
- Näkökulmia osallistamiseen
- Pedagogisia näkökulmia hybridiopetukseen
- Vaihtoehtona joustavat hybridit toteutukset ja oppimistapahtumat
- 4 Näkökulmia hybriditiloihin
- Hybridiopetuksen haasteet -keskustelukortit
- Hybridiopetuksen pedagogiset valinnat
- Hybriditilan QA-kortit
- Hyflex-toteutusten suunnittelun työpohjat
- Psykologinen turvallisuus ja turvallisen tilan luominen hybridityön ja hybridiopetuksen aikakaudella
- Saavutettavan hybridiopetuksen työkalupakki
- 1 Hybridityö
- Toteutuksen työkalut
- Menetelmäkortit
- Teknisiä ratkaisuja hybridin tueksi
- Atean ratkaisut hybridiin
- Edukai Remote Services etäpalvelu
- Eräiden välineiden esittely hybriditilaisuuden toteuttamiseksi
- Gimbaali testissä kampuskierroksella
- Hybridiopetuksen ja -opiskelun ratkaisuja eräässä lukiossa
- Hybridiopetuksen tekniset valinnat
- Hybriditoteutusten laitenurkkaus
- Kamera ja näköyhteys hybriditilanteessa
- Konftel: Luokkahuoneratkaisu sujuvaan hybridiopetukseen
- Miksi kielimallien läpinäkyvyys ja jäljitettävyys on välttämätöntä
- Tekoäly on luomassa uuden muutosparadigman
- Virtuaaliset oppimisympäristöt hybridiopetuksen mahdollistajina
- Webinar in a box, hybridi- ja etäopetuksen salkkuratkaisu
- Tiimisopimus ja Stinky Fish
- Vuorovaikutuksen ja opetuksen rikastamiskeinoja HyFlex-toteutuksissa
- Vuorovaikutuksen luominen hybriditilaisuuksissa
- Suunnittelun työkalut
- 3 Saavutettavuus hybridissä
- Erilaisten opiskelijoiden huomioiminen verkko-opetuksessa
- Kuuloon, näköön ja motoriikkaan liittyvien haasteiden huomioiminen verkko-opetuksessa
- Opiskelijoiden moninaisuus ja UDHL pedagogisen kehittämisen lähteenä
- Opiskelijoiden moninaisuus ja UDHL pedagogisen kehittämisen lähteenä
- Oppiminen kuuluu kaikille – saavutettavuuskyselyn yhteenveto
- Suunnittelun lähtökohdaksi yhdenvertainen verkko-oppimiskokemus
- Systemaattista saavutettavuuden kehittämistä HAMKssa
- UDhL
- 4 Hybridin laatukriteerit
- 5 Loppuseminaari
- 6 Tausta-aineistoja